بازاریابی ایمیلی از ابزار معتبر در بازاریابی تعاملی است .تحقیقات نشان می دهد 93% از متخصصین بازاریابی معتقدند که ایمیل مارکتینگ برگشت سرمایه(ROI) عالی(22%)، خوب(44%) یا متوسط(27%) دارد و می توان با برنامه ریزی درست تا حدود 46 برابر انتظار بازگشت سرمایه داشت . این آمار بعد از بهینه سازی موتورهای جستجو در رتبه دوم قرار گرفته است. موضوعی که در ایران به واسطه عدم وجود ابزارهای مناسب و آگاهی کافی به آن خیلی پرداخته نشده است. مزیت واقعی ایمیل ، در استفاده از آن جهت توسعه روابط طولاتی مدت است بر این اساس است که ایمیل راه بسیار خوبی برای ایجاد وفاداری برند است.
خدمات بخش ایمیل مارکتینگ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |