افراد زیادی در مورد آن صحبت می کنند. با این حال تعداد کمی از افراد آنرا درک می کنند . حتی تعداد کمتری درباره روش مدیریت آن و پیاده سازی اش اطلاع دارند. اما هنوز همه خواهان آن هستند . آن چیست ؟!؟ البته برندینگ
بیاید بدون هیچ اشتباهی شروع کنیم . اگر بتوانیم برخی از تصورات غلط را درباره برند پاک کنیم ، می توانیم فضای بیشتری برای حقایق آن ایجاد کنیم.واقعیت این است که برند ، لوگو نیست . هویت بصری ، دکوراسیون هماهنگ و شیک و هزاران اما و اگر دیگر هم نیست ، برند فقط برند است.
بیاید بدون هیچ اشتباهی شروع کنیم . اگر بتوانیم برخی از تصورات غلط را درباره برند پاک کنیم ، می توانیم فضای بیشتری برای حقایق آن ایجاد کنیم.واقعیت این است که برند ، لوگو نیست . هویت بصری ، دکوراسیون هماهنگ و شیک و هزاران اما و اگر دیگر هم نیست ، برند فقط برند است.
برند مجموعه ای از احساسات درونی است که اشخاص(مخاطبان و مشتریان)
درباره یک محصول (ایده / خدمت مشخص / موقیت / رویداد / منطقه و ...) دارند
برند یک احساس کاملا باطنی است زیرا همه ما به رغم نهایت کوشش خود برای منطقی بودن ، موجودات احساسی هستیم . مهمتر اینکه این حس به برند توسط مردم و مشتریان ساخته می شود و نه از سوی شرکت و سازمان ها. ما نمی توانیم آنرا بوجود آوریم فقط می توانیم آنرا مدیریت و هدایت کنیم. در دنیای امروز كه بازارهای آن مملو از محصولاتی است كه از لحاظ فیزیكی تفاوت چندانی با یكدیگر ندارند خلق شخصیت مناسب برای یك نام تجاری، میتواند تمایز چشمگیری را ایجاد كند . هر نام تجاری، شخصیت خاص خود را دارد که یک مزیت رقابتی در بازار به شما می دهد. نام تجاری یک راه برای جذب مشتریان جدید است. شما می توانید با تشکیل یک واحد هر چند کوچک در مجموعه خود و با کمک از مشاوره ای متخصص مسیر درستی در جهت توسعه برند طی نمائید که پایانش ذهن مخاطب هدف شماست
خدمات مشاوره برند (فرآیند برند سازی) شرکت تبلیغاتی جاده تجارت در پنج فاز اجرایی صورت می پذیرد :
تحقیق / پژوهش بررسی خلاصه وضعیت





تدوین استراتژی برند














طراحی ساختار معنوی / بصری/ حسی



















انتشار



















مدیریت دارایی








