چه چیزی گفتن و چگونه گفتن ، مسئله این است . پیش از ساختن شعار تبلیغاتی و طراحی اسلوگان می باسیت استراتژی آن ایجاد شود در غیر این صورت با چشمان بسته نشانه گیری کرده اید و بعید است به هدف بزنید . شعار تبلیغاتی را می توان، مختصرترین و ظریف ترین شکل از بزرگ ترین ادعا در مورد یک شرکت دانست که همیشه با نام شرکت و یا محصول همراه است. شعار تبلیغاتی در هر آگهی شرکت صاحب آگهی باید به عنوان محافظ آرم شرکت و وکیل مدافع آگهی منتشر شود.
ویژگیهای یک شعار تبلیغاتی خوب











تیم خلاقیت و ایده پردازی آژانس تبلیغاتی جاده تجارت دارای منابع الهام بخش بسیاری است که می توانید با تکیه به آن یک شعار تبلیغاتی متناسب و ارزش آفرین برای سازمان خود ایجاد کنید.